TO RESTORE BALANCE PLEASE INSERT SUGAR IN MOUTH IMMEDIATELY

Jag ska till London på fältstudievecka (och Switchfoot-konsert) om ett och ett halvt dygn.
Allt hänger i luften.
Jag har inte med mig nån mamma eller extramamma som kan hålla i alla tåtar och förbereda allt och ringa alla samtal och få information och se till att jag får med mig allt och kommer rätt, istället är nu allt en enda röra och jag förbannar för miljonte gången min förpelade eländiga hjärna som är så rörig och inte klarar av att tentaplugga (jag hade tenta idag) och arrangera utlandsresor samtidigt.
Två saker samtidigt, vilka orimliga krav! Mitt stackars huve kokar.


-- TOO MUCH INFORMATION--
-- ERROR! ERROR! --
-- TO RESTORE BALANCE PLEASE INSERT SUGAR IN MOUTH IMMEDIATELY --


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ha de så trevligt i England!! :))

2011-11-04 @ 19:27:44
URL: http://cecilyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0