Jag har kommit på det

Att jag alltid ska ha såna problem med att hålla reda på mina vänner!

"Jaha, så du har gått och flyttat till England du? Jaa, just det, det sa du ju sist. Och nämen, är du färdig journalist nu? Oj, det var ju kul. Just det, du har läst det nu ett tag, ja. Och du har man och två barn ja. Jomen det, hrm, har jag nog sett på facebook... Mm. Men förresten, var det inte du som hade startat nåt projekt också, i Kambodja eller nåt? Colombia var det ja, just det. Men du, var det inte nån som jobbat där som fick Nobelpriset nu...? Det var du? Men har du - ... Jaha. Åh, så intressant! Jaja. Mm. Jamen, hrm, stort grattis då! Eller det var förra året ja, okej, men eh.. kul, i alla fall! Kul."

Bestämde idag att jag ska säga upp bekantskapen med alla utom kanske två eller tre. Eventuellt kan jag då lyckas åtminstone ge intryck av att jag faktiskt känner dem...

Kommentarer
Postat av: IdaMaria

välj mig, välj mig!



eller så kan vi vara kompisar utan att du håller reda på allt om mig. går också fint för min del! :)

2011-10-01 @ 23:51:21
Postat av: Christian J

Du skriver så vansinnigt bra!

2011-10-02 @ 21:47:38
Postat av: Frugan

Fantastiskt att du inte kommer ihåg allt - då har ni ju alltid något att prata om!:) (Och det finns andra som har svårt att hålla reda på vad folk gör. Typ jag.)Jag tror alla de som du säger upp bekantskapen med kommer att bli besvikna. Kanske vill de hellre ha en fantastisk, men lite glömsk vän, än att inte ha dig som vän alls.

Just a thought...

2011-10-04 @ 11:35:44
URL: http://snyggelin.wordpress.com
Postat av: Frugan

Nu blev ju min kommentar kanske lite djupare än själva inlägget. Jag ber om ursäkt för detta. Hoppas att jag kan matcha nästa kommentar till inläggets stil:)

2011-10-04 @ 11:37:00
URL: http://snyggelin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0